A T1-es Transporterek gyöngye ez a hiperrealisztikusan (a valaha volt új állapotánál is szebbre) restaurált emelőkosaras autó
Láttál már ilyen gyönyörűséges hidraulika-vezérlőtömböt?
Tipikusan így néz ki egy 60-70 éves melósautó utastere
A Mercedes-tuningra szakosodott Brabus 1977-es cég, már nekik is alanyi jogon vannak veteránjaik. A képen lévő két kocsi persze idősebb, ők nem fiatalon hanem érett korukban kaptak Brabus-kezelést
A legöregebb német autóklub szolgálati furgonja
További 31 kép
Ma már egy nyomorult műanyag Escort is lehet gyönyörű klasszikus autó, ha érzéssel csinosítják ki
Nagy kihívás egy tucat-Escort műszerfalából izgalmas dolgot csinálni - most egész jól sikerült
Ezt a kocsit konkrétan nem hittem el: a Mercedes CW311-es egy koncepcióautó volt, valójában szériamodell nem is készült belőle, hanem Isdera Imperator 108i néven, licensz alapján gyártottak 30-at belőle, kezdetben még a jogosan használt Mercedes-csillaggal
Értéke nagyjából felbecsülhetetlen. Egy 2013-as hírt találtam egy ilyenről, akkor egymillió euróért akarták eladni
A tetején van a visszapillantó tükre. A kocsi teste sokat nem takar ki a látványból: az autó mindössze 111 centi magas
A kocsi 1978-ban készült el de a dizájnja örökérvényű
A CW311 kódjelet a 0,311-es alaktényező miatt kapta az autó
Az első széria ötliteres V8-as motorja mindössze 235 lóerős
Aki Münchenben, Berlinben, Luxemburgban, Kölnben, Stuttgartban vagy Mallorcán jár és szereti az autókat, látogassa meg a helyi Motorworld-öt!
Ez a DeLorean kicsit túlságosan is visszajött a jövőbe: kidobták belőle a benzinmotort és a fluxuskondenzátort, majd átalakították elektromos autóvá
Az ecap nevű német cég bármit átalakít elektromos hajtásúra - sőt, hidrogéncellájuk is van, amit be tudnak építeni a benzines vagy dízel eredeti helyére
A villany-DeLorean amúgy elektromos autónak elég egyszerűcske: 42 kWh-s akkuja 200 kilométerre elegendő energiát tárol, 35+65 kW-os motorjaival csak visszafogott dinamikája lehet
Még egy T1-es, mint Maggi ételízesítő-reklám
Még egy T1-es, mint Maggi ételízesítő-reklám
Van azért az a szintje is az autózás iránti rajongásnak, ahová már nem tudom követni a legnagyobbakat
Ilyet se láttam még a veteránozás műfajában: a belső kárpithoz passzoló garázsszőnyeget is kapott ez a szép kis Porsche
Ilyet se láttam még a veteránozás műfajában: a belső kárpithoz passzoló garázsszőnyeget is kapott ez a szép kis Porsche
Zseniális a táblácska a Lamborghini Jalpa mellett: Ne fogdosd, vedd meg! Meg is venném, ha lenne rá 149 ezer euróm
Cukiságok: 914-es Porsche, BMW Isetta keresi gazdáját
Restaurált Ford Capri raliautó és egy gyönyörű emeletes Neoplan busz
A két vén Opel Olympia közül a rozsdás az érdekesebb
Ez az Olympia így szokott közlekedni. Gazdája folyamatosan megújítja az autó műszaki vizsgáját és ez az autó így, ahogy van, forgalomba mehet ma Németországban
Az 1956-os Olympiát 1977 óta nem mosták le. Ez már az a kosz, amit joggal hívunk patinának!
Az 1956-os Olympiát 1977 óta nem mosták le. Ez már az a kosz, amit joggal hívunk patinának!
Az 1956-os Olympiát 1977 óta nem mosták le. Ez már az a kosz, amit joggal hívunk patinának!
Az 1956-os Olympiát 1977 óta nem mosták le. Ez már az a kosz, amit joggal hívunk patinának!
Az 1956-os Olympiát 1977 óta nem mosták le. Ez már az a kosz, amit joggal hívunk patinának!
F40-es Ferrari minden veterános tárlatba kell
Egy szép kis trió teljesen ötletszerűen összeválogatva
1937-es Mercedes: biztos, hogy szebb, mint új korában
Csodás kontraszt: Ford Taunus a '60-as évekből, a fal túloldalán pedig egy holland repülő autó, amelynek még másfél évig várnia kell az engedélyezési eljárások lezárultára, hogy megkapjon minden földi és légi engedélyt