Nem mai találmány, hogy motorkerékpár-motort építenek egy kisautóba, de még mindig hatásos. Niki Schelle rali-világbajnoki pilóta néhány éve építette ezt a 330 lóerős Hayabusa-motorral szerelt Swiftet, aminek egészen ördögi hangja van.

Úgy gondoljuk, hogy 136 lóerős, pörgős szívómotorjával a most kifutott esztergomi Swift Sport már a szériaváltozatában is remek játékszer, de persze vannak olyanok, akik nem elégszenek meg ennyi teljesítménnyel. Például Niki Schelle, aki korábban a Suzuki rali-világbajnoki pilótája volt, és később sem szakadt meg a kapcsolata a márkával.

2014-ben építette ezt a Swiftet, amivel még ma is bármi mellé oda lehet állni. Az eredeti 1,6 literes motorját ugyanis kiszedték az orrából, és gyakorlatilag a teljes belső terét kipakolták, két kagylóülés mögé pedig egy Hayabusából származó 1,3 literes motor került.

Igen, az a Hayabusa-motor, ami 330 lóerőt ad le, és 12 ezres fordulatszámnál szabályoz le. Egy Swiftben.

A hatfokozatú szekvenciális váltó is a motorkerékpárból származik, ezért a hátsókerék-hajtású Swift már 4,2 másodperc alatt képes százra gyorsulni, a végsebessége éppen emiatt az áttételezés miatt 190 km/óra. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy micsoda hangja van, és milyen száguldásra képes egy versenypályán. Nézd is meg egy videón:

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés