A Honda nem egy crossoverre használta el a Prelude nevet, és ennek csak örülhetünk, a tokiói autószalonon bemutatott koncepció ugyanis egy meglepően jó arányú, formás sportkupé lett, méltó az ikonikus nevére.
Két hónapja derült ki, hogy a Honda az Integra után feltámaszthatja a Prelude nevet, és ebből az alkalomból áttekintettük a japán sportkupé történetét a hetvenes évek végétől az ezredfordulóig, amikor befejeződött az ötödik generáció gyártása. Az a baljós sejtésünk volt, hogy a Honda majd egy crossoverre használja el a nevet, mint a Mitsubishi tette az Eclipse-szel, de szerencsére nem lett igazunk.
Tokióban ugyanis egy meglepően jó arányú, formás sportkupé viselte a Prelude nevet, és nagyon el tudnánk képzelni ezt az autót az utakon is.
Az utolsó széria kifutása óta több mint húsz év telt el, de a Honda ügyesen vette fel a vonalat, és olyan modern formát alkotott, ami akár mehetne is gyártásba A fénycsíkkal összekötött fényszórója és hátsó lámpája egy kicsit az új Priusra emlékeztet minket, de ez legyen a legnagyobb bajunk.
A Honda egyelőre semmilyen információt nem árult el az autóról, így csak találgatni lehet, hogy hibrid vagy tisztán elektromos hajtáslánc kerül-e a Prelude karosszériája alá. Toshihiro Mibe, a Honda vezére azt azonban leszögezte, hogy az új Prelude a jövő elektromos hajtású autóinak előfutára lesz, és mivel a márkát a sportos modelljei miatt szeretik, ezért nagy figyelmet fordítanak a vezetési élményére. Úgy legyen!
Ez is érdekelhet: