Nico Hülkenberget idén már nem láthatjuk a Forma–1 mezőnyében, az anno nagyígéretnek tartott, ám a hozzáfűzött reményeke be nem váltott német ugyanis egy csapatnak sem kellett 2020-ra. Hülkenberg természetesen nem boldog, és ma már azt is látja, hol siklott félre a pályafutása.

Az F1-ben 2010-ben debütált német 2013-ban a Force Indiától ahhoz a Sauberhez szerződött, amely az előző idény 12 csapatos mezőnyéből a 6. helyen végzett. 2013-ra azonban a svájci istálló autója kissé visszaesett, Hülkenberg pedig vesztett a bájából, vagyis már kevésbé tűnt opciónak a nagyobb csapatoknál* – szerinte ez a csapatváltás okozta a vesztét:

„Persze könnyű okosnak lenni utólag, de most már úgy látom én is, hogy 2013-ban nem kellett volna a Sauberhez igazolnom. (...) Ez nem tett jót a későbbi pályafutásomnak.”

* Állítólag 2014-ben Mark Webber visszavonulásával, illetve Felipe Massa eligazolásával a Red Bullnál vagy a Ferrarinál is kiköthetett volna.

Az ő nevéhez fűződik:

Vajon van ennél cikibb F1-es rekord?

Hülkenberg csúcsteljesítménye kicsit azért kellemetlen.

(Forrás: formula.hu, fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés