A ferdehátú i30 N nem marad az egyetlen sportmodellje a Hyundainak, máris bemutatkozott a második karosszériaváltozata. A stílusos Fastback változatban is elkészült az i30 N, amit 250 vagy 275 lóerős motorral lehet kérni.

Albert Biermann a BMW M részlegének éléről érkezett a Hyundai sportosztályához, és ez meg is látszik az első alkotásán, az i30 legmérgesebb kivitelén. Az őszinte vezetési élménye miatt kedvelt i30 N eddig elég nagy sikernek látszik, hiszen a bemutatása óta eltelt egy évben már háromezer példány kelt el. Most pedig itt a következő dobásuk, ugyanaz a hajtáslánc, a stílusosabb és praktikusabb Fastback karosszériával.

Az i30 N Fastback ugyanazért jó, mint amiért az i30 N-t szeretni lehet.

A kétliteres, turbós négyhengeres motorja alapból is 250 lóerős és 353 Nm a nyomatéka, amivel 6,4 másodperc alatt gyorsul százra, és a Fastback esetén is ott a Performance változat, ami már 275 lóerős, ezért ennek 6,1 másodperc is elég ehhez a mutatványhoz. A Hyundainál úgy gondolják, hogy a vezetés élményéhez kézi váltó kell, ezért csak ezzel készül az i30 N.

Most már látjuk, hogy a Fastback karosszérián is ugyanolyan jól állnak az i30 N egyedi jegyei, mint a ferdehátún.

A 18 vagy 19 colos kerekek, a piros betétes lökhárítók, hátul diffúzorral és még nagyobb szárnnyal a 450 literes csomagterével praktikusabb Fastback modellen is nagyszerűen mutat. Az utastérben ennél is kagylósított üléseket és sportkormányt találsz, az utóbbiról lehet kapcsolni többek közt a pályára szánt N üzemmódot is.

Ez is érdekelhet:

275 lóerővel támad a németekre a Hyundai

A nevében is a Nürburgringet idézi, és jól bírja a pályázást az i30 N.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Több mint 500 lóerős családi szabadidő-autó a Kia EV9 GT

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés