Lehet, hogy a képeken látható Hudson úgy néz ki, mint Doki a Verdákból, amikor elhagyta magát, de ebben a példányban megvan az erő, amivel újra megnyerhetné a Szelep-kupát, ugyanis a Corvette ZR1 motorját szerelték bele.
A Hudson egy 1957-ben megszűnt amerikai autómárka, és ha máshonnan nem, akkor a Verdákból biztosan ismered, Doki egy 1951-es évjáratú Hornet volt. A képeken egy ennél kicsivel idősebb, 1949-ben gyártott példány látható, ami első pillantásra elhanyagoltnak néz ki, pedig rengeteg a munka benne, és ez már a kész autó.
A kaliforniai Icon műhelyében készült, ahol úgy újítanak fel veteránokat, hogy ne tűnjenek tökéletesre restaurált műtárgyaknak, de legyen bennük valami izgalmas.
A legutóbb például egy ’49-es Mercury Eight Coupé kapta meg a Tesla Model S hajtását, most pedig ezzel a Hudson Coupéval műveltek csodát.
Az eredeti helyére a Corvette ZR1-ből származó 6,2 literes V8-as motor került 638 lóerővel,
és hogy elbírja az önhordó karosszéria, segédkeretekkel erősítették meg. A hajtást négyfokozatú automata váltó továbbítja a hátsó kerekekre, Brembo a fékrendszer, és az Icon alaposan leültette a Hudson kupéját, hogy még dögösebben nézzen ki.
A karosszéria patináját meghagyták, de az utasteret teljesen átdolgozták, persze retró stílusban.
A padlót és a tetőkárpitot gyapjúból készítették, az üléseket borjú és aligátor bőre borítja, még a napellenzők is krokodilbőrből vannak. Focal hifivel és modernebb klímával ez a Hudson teljesen új életre kelt az Icon keze nyomán.