Az Indian elképesztően gyönyörű kétkerekűvel hozná vissza mindenki kedvét a motorozáshoz. Újra menő lesz a bőrzseki, a hajzselé meg a puha dobozos Lucky.

Az Indian Scout alapjaiból kiinduló FTR 1200 lehet a legendás gyártó új nagy dobása, nem csak a saját jövőképük egyengetésére, de talán egy szebb és jobb világ eljövetelére is hatással lehet.

Az elmúlt tíz évben mást sem hallunk, hogy a motoros piac válságban van, a gyártók is leginkább az ázsiai pályára figyelnek, az új generáció pedig inkább a mobiltelefonjaik nyomkodásával és a virtuális világ ígéreteivel tölti a hétköznapjait, mint autók és motorok után epekedve.

Hát, ha 2019-ben legördül az első FTR 1200 az utcára, itt minden megváltozhat. Elfogultság nélkül: láttunk ennél szebb szerelmi vallomást a motorozás irányába az elmúlt években?

Mintha összeráztunk volna egy trial bikeot, egy naked bringát és a kisülő testbe belelehellnénk a cruiserek perzselően öntörvényű, szabad világát. Hogy lehet olyan motort tervezni, amitől egyszerre könnyezi össze magát egy nagypapa és egy alsótagozatos?

SZERELEM

Pár apró adat, hogy legyen mit várni számszakilag is:

Az 1133 köbcentis, V2-es blokk várhatóan 100 Le és 100 Nm körüli teljesítményt fog a hátsó kerékre küldeni, amivel ezt a ránézésre nagyon könnyű motort olyan piszkosul meg fogja hajtani, hogy nem lesz kedvünk leszállni róla. Félő, hogy túl gyarkan kell majd tankolni a kis kapacitású tank miatt, de ez még akár változhat is.

Indian, ne szórakozz velünk!

Ezt akkor ne hagyjuk annyiban, jövőre lássuk, hogy megjelenik a szalonokban, mert én biztosan veszek egyet, de lehet inkább kettőt: egyet beviszek a nappaliba is, ezt állandóan nézni kell.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Harmincegy éve nő vezeti Budapest legnépszerűbb, sokat látott sztriptízbárját – A nagy Marilyn-sztori a Playeren

Ezzel a két autóval int búcsút a Jaguar F-Type

Ilyen bizarr F1-balesetet inkább futamon látni, mintsem szabadedzésen

További cikkeink a témában