A genfi autószalonra időzített futurisztikus tanulmányautók közül kiemelkedik az Italdesign DaVinci, hiszen ez a méretes túrakocsi akár rövid időn belül gyártásba kerülhetne, kívánságra elektromos vagy V8-as hajtással is.

1968-ban még Giorgio Giugiaro alapította az Italdesign tervezőstúdiót, ami újabban már a Volkswagen-csoporthoz tartozik. A korábbi munkáját azonban nem adta fel az iroda, ahol továbbra is látványos prototípusokat terveznek, a legújabbat éppen a genfi autószalonon mutatták be. Az Italdesign DaVinci nevével a zseni halálának ötszázadik évfordulója előtt tisztelegnek.

A DaVinci igyekszik felérni a nevéhez, és mindent megad, amit egy ötméteres túrakocsitól elvárunk.

Az Italdesign prototípusa valóban hatalmas, 4,98 méter hosszú, 2,12 méter széles és a tengelytávja is tekintélyes, 2,9 méter. A tágas utastérbe óriási szárnyas ajtókon keresztül lehet beszállni, a belső tér az olasz stúdióhoz illően stílusos.

Az Italdesign elektromos hajtásláncot tervezett a koncepcióhoz, elöl és hátul is egy villanymotor dolgozik, az akkumulátorokat a padlóba építették be.

Ez azonban nem az egyetlen opció, ha a megrendelője úgy szeretné, akkor 4 literes V8-assal is megépítik az autót, ehhez pedig csak minimális módosítások szükségesek rajta.

A DaVinci nemcsak a terveken mutat fantasztikusan, hanem a genfi autószalonon, az Italdesign standján is feltűnő jelenség volt:

Még egy remekmű az Italdesigntól:

Egy az egyben gyártásba kerül a fantasztikus Nissan GT-R50

Csak 50 példányban, és méregdrágán.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés