Még egyáltalán nem gondoltuk réginek, de a naptár szerint itt volt az ideje a BMW X1 ráncfelvarrásának. A formáján kívül a felszereltségét is aktualizálták, és hamarosan zöld rendszámos hibrid is lesz belőle.
2015-ben jelent meg, úgyhogy egyáltalán nem számított réginek, de a BMW-nél idejét látták a ráncfelvarrásnak az X1-en. A márka legkisebb szabadidő-terepjárójának rendbe tették a kinézetét, az orráról eltűntek az elődön is kritizált kerek kis lámpák, és újak a fényszórók, a burájuk alatt dögös hatszögletű fénnyel világítanak az adaptív LED-es lámpák.
A hátsó lámpák is újak, és mint minden modellfrissítésnél, újabb 18 és 19 colos kerekek, három új szín (szürke, bézs és kék) és új kárpitok is megjelentek a kínálatban. Az X1-et négyféle külsővel lehet kérni, az alapkivitel mellett ott a terepjárósabb xLine, valamint a sportosabb Sport Line és M Sport még több színre fújt elemmel és sportfutóművel.
Az X1-ben új a műszeregység, szériában 6,5 colos a rádió kijelzője, ami a navigációval együtt 8,8 colosra növekszik, a csúcsváltozatban pedig 10,25 colos az érintőképernyő. A benzines kínálat a 140 lóerős, háromhengeres sDrive18i-vel kezdődik, a kétliteres sDrive20i már 190 lóerős,
a leggyorsabb pedig a 231 lóerős xDrive25i, ami 6,5 másodperc alatt gyorsul nulláról százra.
A dízelek kínálata a 116 lóerős sDrive16d-vel indul, a kétliteres turbódízel pedig három változatban rendelhető: a 150 lóerős sDrive18d, a 190 lóerős sDrive20d és a 231 lóerős xDrive25d, ami éppen olyan gyors, mint a hasonlóan erős benzines társa. A két legnagyobb motor szériában, a középső teljesítményűek felárért kapnak összkerékhajtást.
A kínálat érdekessége lesz a konnektorról tölthető hibrid,
ami a kínai kereskedésekben egy ideje már kapható. Az xDrive25e paramétereit még nem árulták el, csak annyit, hogy 9,7 kilowattórás akkumulátora lesz, aminek egy feltöltésével 50 kilométert lehet majd megtenni a benzinmotor beindítása nélkül.