Jon Olsson korábbi autói se voltak szerények, egy tetődobozos Huracán és egy tuningolt RS6 Avant is állt már a garázsában, most pedig egy 850 lóerős G-osztállyal jár, amit kabrióvá építettek. Családi okok miatt most megválna tőle.

Másfél éve annak, hogy az extravagáns stílusáról ismert síbajnok beszerezte magának ezt a magasított G-osztályt, és bár a G 500 4x4² a hatalmas kerekeivel alapból is lenyűgöző, nem úszta meg az átalakítást.

Igazi luxusprobléma, hogy nehezen fért be a monacói teremgarázsokba, ezért egyszerűen levágták a tetejét,

majd egy kiadós zivatar ébresztette rá a tulajdonosát, hogy valamiféle vászontető sem ártana rá.

Jon mostanáig boldogan járt a G-osztállyal, aminek a 4 literes biturbó V8-as motorját sem hagyták érintetlenül,

az AMG-nél is izmosabbra, 850 lóerősre tuningolták. A felesége azonban várandós, és egyre nehezebb felmásznia az emeletes terepjáróba, ezért a síelő most megválna tőle. Az árát nem jelölte meg, de várja az ajánlatokat, addig is kihozta a garázsból, és alaposan körbemutatja a szafaris autók legmenőbbjét.

Jon egyben vlogger is, de ha nem vagy kíváncsi az életére, akkor tekerj 12:37-re, ahonnan az autó kapja a főszerepet:

A G-osztályból gyárilag is készült luxuskabrió, és íme az első tulajdonosa:

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés