Michelisz Norbinak remekül indult a szezonzáró, a pontverseny élén érkezett, megnyerte mindkét időmérőt és az első versenyt is. A második futamon azonban leszakadt az ég, és ebből kellett kihozni a legtöbbet.
Az első futamon még csak nedves volt a pálya, akkor előnybe került az, aki előre slick, hátulra esőgumit tett fel, de a második verseny előtt annyira szakadt az eső a malajziai pályán, hogy aki ezzel a kombinációval indult, csak küszködött. A futam ezúttal nem a safety car mögül rajtolt, és már az első körben beütött a káosz. Catsburg nekiment Mullernek, és kigyulladt a Hyundaija, amire a versenyt felfüggesztették.
Közben már az első körben Guerrieri a kilencedikről az élre jött fel, Michelisz azonban a tizedikről lecsúszott egészen a mezőny végére.
Új rajtot írtak ki, és amíg minden más szériában az eredeti rajtsorrend szerint indultak volna, a túraautó-világbajnokságban a legutóbb megtett szektor számít, ezzel Guerrieri a második, Michelisz a tizenhetedik helyről indulhatott volna, de a kiállt autók miatt a tizenharmadik rajtkockába állt fel.
Az új rajtra már minden autón esőre való gumik voltak, és Guerrieri kihasználta a helyzetet, az élről rajtoló csapattársa, Girolami átadta neki a vezető helyet.
Michelisz Norbi is sokat előzött, és végül a nyolcadik helyen zárta a futamot, amivel fontos pontokat szerzett.
Még mindig vezeti a bajnokságot, de már csak 10 ponttal Guerrieri előtt, így fordulnak rá az utolsó, mindent eldöntő versenyre, ahol a két rivális az első két rajtkockából indul.