Ken Block már búcsút vett a Gymkhana-sorozattól és a Fordtól is, és most három legendás autója került eladósorba. Két bivalyerős Fiestára és egy igazi ralilegendára lehet lecsapni.
Ken Block nevét a Gymkhana videók tették világszerte ismertté, de a legújabb epizódban már más tekere helyette a volánt. Block nem adta fel a versenyzést, de szakított a Forddal, és most három korábbi autóját kínálja eladásra. Mind a háromban közös, hogy eszméletlenül erősek, és szerepeltek a Gymkhana valamelyik epizódjában.
Köztük van a legelső Ford, amit Ken Block a Gymkhana-sorozatban vezetett,
egy Fiesta ST, ezt 2011-ben eleve a videóhoz építették. A kétliteres motorja több mint 600 lóerős, a váltója hatfokozatú szekvenciális, amivel 2 (két!) másodperc alatt gyorsul százra. Az autó a Gymkhana harmadik epizódjának főhőse volt a francia Autodrome de Linas-Montlhéry döntött pályáján.
A következő Fiestát a ralikrossz-világbajnokságra építették 2013-ban,
és a motorja ennek is 600 lóerős, de egy kicsivel gyorsabb lett az előzőnél, két másodpercnél is rövidebb idő alatt gyorsul százra. Ken Block ezzel szerezte első ralikrossz-világbajnoki győzelmét, hajtotta a Gymkhana hatodik és nyolcadik részében, és ezzel szállt szembe Lewis Hamiltonnal egy barbadosi eseményen.
A gyűjtemény gyöngyszeme az a Ford RS200, amit a rali-világbajnokság B-csoportjához terveztek
a nyolcvanas években, és ez az 1986-ból származó autó a valaha készült kétszáz utcai példány egyike. A képeken látható Evolution változata még ritkább, csak 24 példánya létezik, aminek a motorját 1,8-ról 2,1 literesre építették át, a teljesítménye 700 lóerő lett!
A Fiesták is elképesztők, de Ken Block helyében az RS200-tól válnánk meg a legnehezebb szívvel, nem is keveset, 550 ezer dollárt kér érte, ami 169 millió forintnak felel meg. A három fantasztikus Fordot a michigani LBI Limited kínálja eladásra, és aki mindig is Ken Block egyik autójára vágyott, annak ez egy vissza nem térő alkalom.