Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Ken Block eleinte villámgyors versenyautókkal akrobatikázott a Gymkhana első részeiben, majd egyre inkább saját magának épített gépeket erre a célra. Amikor azt hitted, hogy az 1400 lóerős Mustangnál nincs tovább, akkor itt van ez: a Hoonitruck.

Ha az 1965-ben készült, de alaposan átépített, 1400 lóerős és összkerékhajtású Mustang volt a Hoonicorn, akkor a most bemutatott kisteherautó csakis a Hoonitruck lehet. Ken Block legújabb játékszere egy 1977-ben gyártott Ford F-150-ként kezdte az életét, de erre már csak a formája emlékeztet, az is csak nagyvonalakban.

Az alumínium karosszériát kézzel formálták, a 20 colos kerekeken 315 mm szélesek az abroncsok, és alaposan le is ültették, hiszen nem terepjáró ez, hanem pályagép. A motorja is onnan származik,

A GT-motoros pick-up összkerékhajtású, szekvenciális váltóval és hidraulikus kézifékkel, de még tolatókamera is helyet kapott benne. A Hoonitruck lesz a hamarosan érkező Gymkhana 10 sztárja, és arra is megvan a magyarázat,

Nézz bele, mire számíthatunk a Gymkhana tizedik részében:

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.