Hónapok óta vártunk rá, de megérte: a hatodik generációs Ford Mustang végre itt van, és minden korábbi félelmünk ellenére a kocsi egyáltalán nem puhult el az elődjéhez képes.

Ez persze részben annak köszönhető, hogy a korábbi hírekkel ellentétben a Ford mégsem tervezte az alapjaitól újra az autót, és bár a jellegzetes, retró-hangulatú fényszóróktól tényleg elbúcsúztak, az új autó így is sok hasonlóságot mutat az ötödik generációs Mustanggal.

A kocsi három motorral lesz elérhető kezdetben, az alap, 300 lóerő körüli 3,7 literes V6-os mellett egy 420 lóerős, ötliteres V8-assal és egy 305 lóerős, 2,3 literes EcoBoost turbóval is rendelhető lesz. A legnagyobb változást egyértelműen a hátsó tengelynél találjuk, ugyanis a Ford ötven év után lecserélte az eddigi merev tengelyt, és a hatodik generációs Mustangban már független felfüggesztést alkalmaztak.

A Ford rengeteg extrát is kínál az autóhoz a keresztforgalmat is figyelő holttér figyelő rendszertől kezdve a Shaker Pro hangrendszerig, amelyek mind hozzá tartoznak a Mustang modernebb karakteréhez. Az új póni Amerikában 2014 vége felé vágtat be az autószalonokba, a világ többi részének viszont 2015-ig várnia kell a modernebb Mustangok eljövetelére.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A legjobb barátaid: a kutyád, és ez a talpbetét

Váratlan és izgalmas fordulatokkal volt teli a Drift Masters bajnokság idei utolsó fordulója

A Red Bull szerint Verstappen valóban az Aston Martinhoz igazolhat

További cikkeink a témában
Bárhol kreatívan alkothatsz az Asus új professzionális laptopjával
Hirdetés