A reklám üzenete: vigyázz a váltódra, különben ez az ember fogja megszerelni a kocsidat.
A tengerentúlon népszerű maszek reklámok sikere egyetemi tananyag lehetne bármelyik marketingszakon, hiszen első ránézésre teljesen érthetetlen, hogy a kuncsaftoknak miért jön be, ha egy ügyvéd/autókereskedő nagy hangon ordít a kamerába, jellemzően valamilyen nagyon ízléstelen háttér előtt állva. A mi tippünk az, hogy mivel mindenki ezt nyomja, ezért a szerencsétlen vásárlónak nem sok választása marad, hiszen ügyvédre és kocsira mindenkinek szüksége van. Legalább is arrafelé.
Bárhogy is van, ezek a jellegzetes hirdetések legalább annyira hozzátartoznak Amerikához, mint a hamburger vagy a Coca-Cola, csak jóval könnyebb őket parodizálni. A Rhett & Link humoristaduó ezt kihasználva visszautasíthatatlan ajánlatott tett a burbanki (Los Angeles) kereskedők felé: ingyen reklámot ajánlottak mindenkinek, cserébe pedig csak annyit kértek, hogy a saját elképzeléseik szerint dolgozhassanak. A végeredmény az amerikai maszek hirdetések gyöngyszeme, enyhe hímsoviniszta felhanggal (a szám elején egy laza „hé, bébi” megszólítással jelzik, hogy kik szokták szétcseszni a váltójukat), és olyan refrénnel, ami örök életünkben kísérteni fog, ahányszor csak egyesbe rakjuk a kocsit.
A refrén szövege
Shift it, shift it in forward, shift it, shift it in reverse, domestic or foreign, I please you with my service.