A Super Bowlra kellenek a harsány és extravagáns ötletek, de a Kia kreatívjainak kicsit túlszaladt az agya a brainstormingon.

Pedig az alapötlet jó, elvégre a Super Bowl reklámszpotjaiban pont az ilyen harsány, extravagáns ötletekkel lehet nagyot gurítani, de mégis úgy érezzük, hogy a kreatívoknak kicsit túlszaladt az agya a brainstormingon.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés