Pörgős szívómotorja miatt is imádjuk az MX-5-öt, és a brit BBR megmutatta, milyen az, amikor egy Mazda-motort még jobban kihegyeznek.

Többek között azért is elismerés illeti a Mazdát, mert az új turbókorszakban is kitartanak a szívómotorok mellett. A kétliteres Skyactiv erőforrás az egyik legjobb dolog az új MX-5-ben, és az eredetileg 160 lóerős motorban még bőven vannak tartalékok. Ezt a brit BBR bizonyította be: ahelyett, hogy turbót vagy kompresszort tettek volna rá, a motorvezérlés, az új kipufogórendszer és egy új hűtőrendszer beépítésével hoztak ki belőle még nagyobb teljesítményt. A két kivitel közül az egyik 208 lóerőre és 244 Nm-re képes, így 5,7 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, míg a másik már 217 lóerős és 248 Nm a legnagyobb nyomatéka. A csomagnak sportrugó és erősebb fékrendszer is a része, így a BBR nem több száz lóerős kiállítási tárgyat, hanem remekül kiautózható sportkocsit készített az MX-5-ből.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés