Kőkemény rendszámos pályagéppel ünnepli a Lamborghini a Squadra Corse tizedik évfordulóját, melynek fekete és élénk zöld fényezése alatt élesebbre fenték a technikát.

Egyetlen zavaró tényező sem lehet a pilóta körül, ezért az egész utasteret fekete alcantara borítja, csak a varrásokon és a kormány középjelzőjén köszön vissza az élénk zöld szín. Négypontos biztonsági öveket fűztek a kagylóülésekbe és karbonnal burkolták a padlót, így tökéletes a versenyautós hangulat az SC63 ihlette egyedi Lamborghini Huracán STO-ban.

Szénszálas ülései mögött bukócső figyel, utána pedig már ott a tűzfal és a hegyes szívó benzinmotor tíz dugattyúja.

Minden Lamborghini közül ez a legélvezetesebb a versenypályán, de még az STO-n is tudtak reszelni a Squadra Corse mérnökei, akik több új aerodinamikai elemet fejlesztettek hozzá, valamint három fokkal magasabb szögű hátsó szárnyat szereltek az autóra. Alapból aktív lengéscsillapítók vannak a Huracán STO alatt, de ebben az autóban ezeket versenyeken is használt gátlókra cserélték a jobb tapadás és visszajelzések érdekében.

Igazi zöldbe és feketébe csomagolt atomvillanás a Lamborghini Huracán STO, melynek száraz karteres kenésű, 5,2 literes, szívó V10-es benzinmotorja 640 lóerőt ad le 8000-es fordulaton, maximális nyomatéka 565 Nm. 100 km/órás sebességre 3 másodperc alatt gyorsul, a 200-at pedig 9 másodperc alatt éri el az 1339 kilogrammos STO, melynek végsebessége 310 km/óra.

Ez is érdekelhet:

A nagy Huracán road trip – vezettük az utolsó tisztán benzines Lamborghiniket

Három nap alatt hatszáz kilométer hat Lamborghinivel kanyargós olasz utakon – ezt a túrát alighanem sosem felejtjük el.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés