A Miurát tartják az első szuperautónak, és a Lamborghini csodás formájú sportkocsija ritka is, főleg ebben a limezöld színben.
1966-ban a genfi autószalonon leplezték le az akkor huszonéves Marcello Gandini mesterművét. A korabeli versenyautókból ismerős felépítésével, 3,9 literes V12-es motorjával és igéző formájával a Miurát tartják a világ első szuperautójának.
1973-ig összesen 760 példánya készült,
és azok közül is csak néhány, amit a képeken látható lime színre fényeztek. 1967-ben került ki a Lamborghini gyárából, és jelenleg még csak a harmadik tulajdonosánál tart, aki alaposan átalakíttatta.
A gyári SV csúcsmodellnek megfelelően a teljesítményét 350-ről 385 lóerőre növelték,
a karosszériát és a futóművet is átalakították. Bob Wallace, aki egykor a Lamborghini gyári tesztpilótája volt, 40 évnyi tapasztalatával felügyelte az átépítést, amire nem sajnálták a pénzt, 100 ezer dollárt költöttek rá.
Ez az egyetlen összeg, amit megtudunk a képen látható autóról, a még csak 25 ezer kilométert futott Miura árát csak komoly érdeklődőknek árulja el a Curated.