Végül a Lamborghini is elkészítette az első hibrid autóját, de nincs miért aggódnod, az Aventador alapjára épülő, és limitált példányszámban gyártásba kerülő Sián a márka eddigi legizmosabb szuperautója is egyben.
A Ferrari, a McLaren és a Porsche után a Lamborghini is kijött az első hibrid hajtású szuperautójával, amit gyártani is fognak. Az első hibridjük, az Asterion ugyanis nem vált valóra:
Már most biztosak vagyunk benne, hogy a Sián a jövő heti frankfurti autószalon sztárja lesz, még akkor is, ha láthatóan az Aventador alapjára épül. Persze annál jóval extrémebbre szabták a formáját, ami főleg ebben a zöldben, arany kerekekkel néz ki ütősen.
Ha nem lenne hibrid, akkor is odáig lennénk érte, mert a Sián ugyanazt a 6,5 literes V12-es szívómotort kapja, mint az Aventador,
de annak SVJ változatánál is 15 lóerővel izmosabb, 785 lóerős lett. A 48 voltos hibrid rendszer még egy 34 lóerős elektromotort tartalmaz, ami önállóan ugyan nem hajtja a Lamborghinit, legfeljebb parkoláskor, de 130 km/óráig besegít gyorsítás közben.
A hibrid rendszer teljesítménye 819 lóerő, és ezzel a Sián a Lamborghini történetének legerősebb autója lett.
2,8 másodperc alatt gyorsul százra és 350 km/óra a végsebessége. A hibrid rendszer mindössze 34 kilogrammot tesz hozzá a tömegéhez, de 70-ről 120 km/órára 1,2 másodperccel jobban gyorsul, mint az Aventador SVJ.
Nem kaphat zöld rendszámot a Sián, mert nem tölthető, igazából még akkumulátor sincs benne.
A lítium-ion akku helyett a Lamborghini egy kondenzátorral szerelte a szuperautót, ami nagy energia gyors felvételére és leadására képes, akár egy fékezéssel fel lehet tölteni. Csak 63 példányt gyártanak belőle, és valószínűleg mindnek megvan már a gazdája.