A raliért rajongók kedvence a Lancia Delta Integrale, de csak kevesen mernek vagy tudnak belevágni abba, hogy sajátot szerezzenek be. Most itt egy olyan kifogástalan állapotú példány, ami olyan új, mintha még mindig 1992-t írnánk.

1992-ben a Lancia már sorozatban a hatodik éve hódította el a rali-világbajnokság trófeáját, ezért úgy döntöttek, hogy ebben az évben is limitált szériát adnak ki a versenyautó utcai változata, a Delta HF Integrale Evo 1 alapjára. Az előző évi sorozatot folytatva a modell neve Martini 6 lett, természetesen fehér színben, rajta a jellegzetes Martini-csíkokkal.

A képeken látható példány 1992. november 30-án készült el, és még abban az évben, december 28-án vitte haza az első szerencsés tulajdonosa Olaszországban. Az idők során többször is gazdát cserélt, de egyikük sem ment vele sokat, ennek köszönhető, hogy még csak 27 ezer kilométer van benne, és a belső tere olyan, mintha új lenne.

Már a kockaforma külső is nagyon vonzó, de még jobban szeretnénk nézegetni magunk előtt ezt a kormánykereket és műszerfalat, és belesüppedni a kék Alcantara kárpittal borított ülésekbe. Gyorsulás közben lenne is rá lehetőségünk, hiszen az Integrale Evo kétliterese már 200 lóerős volt, amivel hat másodpercen belül repült százra.

Most a klasszikus autóiról ismert Girardo & Co kínálja a 310 darabos szériából a 145-ös számú autót, amit csak kevesen engedhetnek meg maguknak, hiszen az ára 165 ezer euró, ami 52 millió forintnak felel meg.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hatalmas, hétszemélyes elektromos jövőkép – BYD Tang-teszt

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés