Ha mondani kellene egy autót, amivel nekivágnál az ismeretlennek, szinte biztos, hogy a Defender lenne az. Most egy olyan példányt mutatunk, amit mindennel felszereltek egy világkörüli úthoz.

A klasszikus Land Roverek építésével foglalkozik az ECD Automotive Design, aminek az egyik legújabb alkotása a képeken látható, Project Invictus névre keresztelt Defender. Az alapot egy 1991-ben gyártott, hosszabb tengelytávú 110-es modell adta, amit bronzszínűre fényeztek, és a csörlőtől a gallytörőig minden van rajta, amit csak el tudsz képzelni.

A legjobb a Defender tetejére tett sátor, amit úgy lehet kinyitni, hogy kényelmesen nagy alapterülete legyen,

és még egy kézi zuhany és egy napernyő is tartozik hozzá, hogy bárhol tudj táborozni vele, este a hangulatról az autóra szerelt fényszórók gondoskodnak. A Defender belül is igényesebb a szériánál, fakormány és bőrrel bevont ülések kerültek bele.

Amiért a világot is meghódítanánk ezzel a Land Roverrel, az a motorja:

az eredeti dízel helyére szerelt 6,2 literes V8-as, amit egy Corvette adott kölcsön.

Lehet, hogy egy Defender számára stílusidegen, de az ereje és a hangja is megvan ahhoz, hogy élvezd a vezetést, bármilyen terepen is jársz vele. 430 lóerős, és nem lehet elkényelmesedni vele, mert a váltója kézi.

A luxuskempingautónak megkérik az árát, 240 ezer dollárért építenek meg egyet, ami 71 millió forintnak felel meg, és ebben a világkörüli út költsége még nincs benne.

Ez is érdekelhet:

A legenda folytatásaként itt a vadonatúj Land Rover Defender

Csúcstechnikával jön a G-osztály és a Wrangler ellen.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

World Margarita Day – Egy újabb ünnepet köszönthetünk köreinkben, már Magyarországon is

Fantasztikusan szól Gordon Murray versenygépének 12 ezer fölé forgó V12-ese

Rockabilly és cyberpunk hotrodok érkeznek Budapestre

További cikkeink a témában