Nem tömegközlekedési reform, csak a Pepsi Max új reklámja.

A kicsit ByeAlexre emlékeztető Dynamo nálunk nem nagyon ismert, Nagy-Britanniában viszont annál nagyobb népszerűségnek örvend, tehát ha ő Pepsi Maxet iszik, akkor mindenki azt iszik. Vagy valami ilyesmi, de nem is ez a lényeg, hanem az igazán látványos produkció, amit az üdítő reklámjának apropóján rendezett az angol fővárosban egy londoni double-decker oldalába kapaszkodva.

A Youtube-on azonnal elkezdték leleplezni a művégtaggal, láthatatlan dróttal elkövetett csalást, ami nyilván felháborító, mi viszont már csak legyintünk az ilyesmire, amióta láttuk, hogyan próbálják elmaszkírozott statisztákkal félrevezetni a jóhiszemű közönséget.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
39% Igen, de menedzselhető.
48% Szerencsére nem.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés