Nem tömegközlekedési reform, csak a Pepsi Max új reklámja.

A kicsit ByeAlexre emlékeztető Dynamo nálunk nem nagyon ismert, Nagy-Britanniában viszont annál nagyobb népszerűségnek örvend, tehát ha ő Pepsi Maxet iszik, akkor mindenki azt iszik. Vagy valami ilyesmi, de nem is ez a lényeg, hanem az igazán látványos produkció, amit az üdítő reklámjának apropóján rendezett az angol fővárosban egy londoni double-decker oldalába kapaszkodva.

A Youtube-on azonnal elkezdték leleplezni a művégtaggal, láthatatlan dróttal elkövetett csalást, ami nyilván felháborító, mi viszont már csak legyintünk az ilyesmire, amióta láttuk, hogyan próbálják elmaszkírozott statisztákkal félrevezetni a jóhiszemű közönséget.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés