Jelezte a rádión, hogy a kocsi jól működik a közepes gumikon, nem érti, miért döntöttek mégis úgy, hogy keményre váltanak a Magyar Nagydíj második felében.

Charles Leclerc nem tudta behúzni a győzelmet az F1-es Magyar Nagydíjon, olyannyira, hogy csupán hatodik lett. Féltávnál még vezetett, de a Ferrari a nem működő kemény gumikon küldte ki, hogy azon teljesítse a futam második felét.

Nem elég, hogy Verstappen kétszer is megelőzte néhány körön belül, a kemény kerekek később sem kezdtek működni, olyannyira, hogy Leclerc kijött még egy plusz cserére, amivel további pozíciókat vesztett.

Leclerc kiábrándultan nyilatkozott, elsősorban meg akarta érteni, hogy a csapatnál „miért gondoltuk azt, hogy keményeket kell felraknunk, mert a közepesen nagyon erősek voltunk, és mindent kontroll alatt tartottunk”.

Ráadásul Leclerc jelezte a rádión, hogy jónak érzi a közepeseket, és maradna azokon, amíg lehetséges, ezek után „nem tudom, miért döntöttünk másképp. A keményeken veszítettük el a versenyt, katasztrofális volt a stratégiánk”.

Pocsék lehet ilyen hangulatban vonulni a nyári szünetre. És akkor arról még diszkréten nem is szóltunk, hogy Carlos Sainz mindkét kerékcseréjénél túl sokat babráltak a Ferrari szerelői.

(Forrás: Sky Sports, fotó: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Újabb futamot dobott el a Ferrari a Magyar Nagydíjon

Verstappen a 10. helyről nyerte meg a nyári szünet előtti utolsó Forma–1-es futamot, a két Ferrari a dobogóról is lecsúszott, a két Mercedes viszont felfért oda.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában