A cél: kevesebb baleset, megnövekedett biztonság, gördülékenyebben zajló kártérítési folyamatok.

A fedélzeti kamerák igazi célja nem az, hogy amit Oroszországban rögzítenek, azt az egész világon lehozhassák az autós tematikájú oldalak – egy vitás esetben vagy balesetnél nagyon fontos információt tartalmazhat az általuk rögzített videók.

A tajvani Mio és a brit Inzura digitális biztosítástechnológiai szolgáltató együttműködése új szintet jelent a kárrendezésben: a biztosítási szolgáltatók másodperceken belül, felhasználói beavatkozás nélkül hozzáférhetnek a fedélzeti kamerák baleseti videofájljaihoz. Nem kell tehát bajlódni a biztosítóval történő kapcsolatfelvétellel, és a baleset körülményeit sem kell emlékezetből visszaidézni, mert azonnal elérhető a bizonyíték.

Az új technológia mellett egyébként a Mio fedélzeti kamerák Traceable Movements opcióval is rendelkeznek, magyarul észlelik az ütközést, és a felvételt írásvédett fájlba mentik.

Ez is érdekelhet:

(Illusztráció: Tóth István)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
0% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
0% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Az ikon újjászületik: megérkezett Magyarország első branded rezidenciája
Hirdetés