Spoiler: Nem sok.

A Mercedes egyik szponzora és a svájci IWC luxus óragyártó közös reklámfilmjében Lewis Hamilton a 2021-es autójával (Mercedes W12) gyorsulási versenyre kelt egy (nem utánégetős) sugárhajtású repülőgéppel. Bár egészen biztató volt a kezdés, hamar kiderült, hogy még egy hétszeres világbajnok sem képes felvenni a tempót az autósport királykategóriájában használt versenyautójával egy vadászgép ellen – a reklám célja többek között egy üzenet átadása is volt, miszerint érdemes elvállalni a kihívásokat és feszegetni a határokat.

Ez is érdekelhet:

Kamu, amikor Lewis Hamilton azt állítja, hogy tervezett egy alkatrészt, amit minden F1-csapat lemásolt

Elég volt csak a korábbi csapatának a honlapjára elmenni, hogy kiderüljön, nem igaz Lewis Hamilton állítása.

A pontlevonásoknál is súlyosabb büntetésre számíthat a Red Bull

Úgy tűnik, van félnivalója a Red Bullnak a Forma–1 korábbi atyaúristene szerint.

„Ha Ricciardót érdekli az F1-es ülésünk, hívjon fel, én nem fogom üldözni őt”

Hát igen, Daniel Ricciardo az elmúlt években kissé vesztett a vonzerejéből.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés