A Ferrari elnöke minden feltételezést határozottan visszautasít.
Tavaly február 1-jén robbant a bomba, miszerint a hétszeres világbajnok Lewis Hamilton 12 év után elhagyja legnagyobb sikereinek helyszínét, a Mercedest, és 2025-től a Ferrari versenyzője lesz. A hír hallatán a cég részvényei azonnal megugrottak, méghozzá nem is kicsit, a Sky Sports szakértőjeként ténykedő egykori F1-es pilóta, Karun Chandhoktól lehetett tudni, hogy
a Hamilton-brand egyetlen nap alatt 4 milliárd dollárt dobott a Ferrari 66 milliárd dolláros piaci értékéhez.
A maranellóiak egykori versenyzője, Jacky Ickx szerint a brit szerződtetése a marketing diadala volt, azaz szerinte reklámérték miatt szerződtették a hétszeres világbajnokot. A Ferrari-elnök John Elkann szerint azonban ostobaság Hamilton érkezését puszta reklámfogásnak titulálni, mint mondja:
„Szerintem igazán igazságtalan Lewisszal szemben, hogy néhány megjegyzés arról szól, hogy ez csupán egy marketingfogás volt. Az igazat megvallva, Lewisnak és a Ferrarinak sincs szüksége erre. Amire szükségünk van az az, hogy bajnoki címeket nyerjünk és nagyszerű dolgokat vigyünk véghez a pályán. Ha ez megtörténik, akkor amit a pályán kívül tehetünk, bizonyos értelemben magától megoldódik. A lehetőségeink korlátlanok.”
(Forrás: Planetf1.com, fotó: Getty Images)
Ez is érdekelehet: