A 467 lóerős GS F egész eleje gyakorlatilag egy hűtőmaszk – ez a japán válasz a német csúcslimuzinokra.

A detroiti szalonon mutatkozik be a Lexus GS sorozatának legdurvább változata, amely selymes hibrid hajtás helyett V8-as benzinmotort kap turbó nélkül, nyolcfokozatú, kézzel is kapcsolható váltóval. A sportos használati módot segíti a feszesebb felfüggesztés és az állítható differenciálmű is.

(Forrás: Lexus)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
8% Naná, és nagyon keményen.
46% Igen, de menedzselhető.
46% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés