A Fiatnak soha nem kellett a szomszédba mennie vicces reklámokért, de a fiatalabb amerikai korosztályt célzó hirdetéseikkel most kicsit átestek a ló (fejű ember) túloldalára.

Tiszteletre méltó dolog, hogy amikor a Fiat USA-nál megtudták, hogy a mai fiatalok a nők helyett már a mémekre gerjednek, ezt a pálfordulást megpróbálták valahogy a reklámjaikban is lereagálni, az már más kérdés, hogy nem nagyon sikerült nekik. Vagy lehet, hogy mi vagyunk már túl öregek, és a lófejű embert meg a dj-ző lajhárt látva huszonéves amerikai fiatalok hordái fogják megrohamozni a Fiat-márkakereskedéseket. Azért szívesen megnéztük volna azt az értekezletet (bocsánat, meetinget), ahol ezeket a reklámokat a Fiat felső vezetése jóváhagyta.

 

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés