Az extravagáns külsőért a Mansory nem megy a szomszédba, a tuningcég legújabb alkotása arcon csap, ha csak ránézel. Az Aston Martin DBX-re ennél több szárny nem fért volna.

Már önmagában is elég feltűnő az Aston Martin első szabadidő-terepjárója, de ha a szériamodell túl sablonos lenne, akkor a Mansory mindig tudja a megoldást. A DBX-et hatalmas, 24 colos kerekekre ültették, és a karosszériáját szénszálas anyagból készült sárvédő-szélesítésekkel, lökhárítótoldatokkal és légterelő szárnyakkal látták el.

A többes szám nem véletlen, a DBX-re hátul két szárny is került, és nem marad el a diffúzoros lökhárító sem, a közepén kivezetett kipufogóvégekkel. A hajtáslánc sem gyári, az AMG-től származó 4 literes biturbó V8-as motor teljesítményét 550-ről 800 lóerőre növelték, a maximum nyomaték 700-ról 1000 Nm-re nőtt.

A Mansory-féle Aston Martin DBX ezzel 3,8 másodperc alatt gyorsul százra, és a 2,2 tonnás SUV akár 325 km/órával is száguldhat.

Ez is érdekelhet:

És ezt olvastad már?
Ilyen bizarr F1-balesetet talán még sosem láttunk szabadedzésen, futamon már inkább