Nagyratörő terveket dédelget az orosz Aviar Motors, hiszen egy modern Tesla alapjára építenének szénszálas anyagból készült Mustang replikát. A munka már el is kezdődött a 840 lóerős elektromos izomautón.

Alekszej Racsev, az Aviar Motors alapítója rajong a hatvanas évek stílusáért, és odavan a korszak amerikai autóiért, most pedig ezeknek a hangulatát ültetné át a modern kor technikájára. A legújabb ötlete szerint a moszkvai műhelyében az új Tesla Model S alapjára az 1967-es Ford Mustangra megszólalásig hasonlító karosszériát építene.

A virtuális képeken nagyon dögös az Aviar R67, de láttunk már olyat, amikor a nagyratörő tervekből nem lett semmi. Az oroszok Mustangja ennél egy lépéssel tovább jutott, hiszen a legújabb fotókon már készül a szénszálas anyagból formált karosszéria.

Az alumínium padlólemezt, az akkumulátort, az elektromotort és a futóművet is a Teslából veszik át.

A hajtásláncot fel is tuningolják egy kicsit, a két elektromotor kombinált teljesítménye 840 lóerő lesz,

amivel a Teslánál kétszáz kilogrammal könnyebb Mustang már 2,2 másodperc alatt elérheti a százas tempót. A végsebessége 250 km/óránál lesz korlátozva, a 100 kilowattórás akkumulátor egy feltöltésével pedig 500 kilométeres hatótávot ígérnek.

A klasszikus forma mellett az Aviar R67 megkapja a Tesla összes high-tech funkcióját,

például az önvezető rendszert, és a 17 colos érintőképernyő is benne lesz. A tervek szerint idén három autóval készülnek el, jövőre már 9-et, 2021-ben pedig 24-et építenének, ha lesz jelentkező rá a 395 ezer dolláros, azaz 113 millió forintnak megfelelő áron.

Nem ez az első elektromos Mustang, ami készül:

Máris itt a tisztán elektromos hajtású klasszikus Mustang

408 lóerővel és 200 kilométeres hatótávval jön.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés