A Hyundai nem csak a kötelező kört tudta le az i30 N modellfrissítésével, az átszabott külső mellett a technikáján is módosítottak, hogy még nagyobb élmény legyen vezetni.
Az i30 után a kompakt modell sportváltozata is megkapta a félidős ráncfelvarrást, de a Hyundai ebben az esetben nem csupán a külsőségeken változtatott.
Persze a legszembetűnőbb mégis a szélesebb hűtőmaszk, az új fényszórók a V-alakú menetfényekkel, az új 19 colos kerekek és az új hátsó lámpák. Szerencsére a jópofa babakék szín a kínálatban maradt.
A motorja alapesetben továbbra is 250 lóerős, de a Performance változat teljesítményét 275-ről 280 lóerőre növelték,
a legnagyobb nyomatéka ennél jóval nagyobb mértékben, 353 Nm-re nőtt, és már kisebb fordulatszámon elérhető. Az i30 N csúcsmodellje ennek köszönhetően 5,9 másodperc alatt gyorsul százra, két tizeddel rövidebb idő alatt, mint korábban.
A modellfrissítés másik újdonsága, hogy a hatfokozatú kézi helyett már nyolcfokozatú automatával is lehet kérni az i30 N-et.
A duplakuplungos váltónak többféle üzemmódja is van: az N Grin Shift a legnagyobb teljesítményt hozza elő, az N Power Shift a leggyorsabb váltásra képes, az N Track Sense Shift pedig a versenypályára ideális módon kapcsolgat.
Az i30 N-hez választhatod a bőrrel és Alcantarával borított kényelmes ülést, vagy a versenyautókéra hasonlító kagylóülést, ami 2,2 kilogrammal könnyebb is.