A Hyundai nem csak a kötelező kört tudta le az i30 N modellfrissítésével, az átszabott külső mellett a technikáján is módosítottak, hogy még nagyobb élmény legyen vezetni.

Az i30 után a kompakt modell sportváltozata is megkapta a félidős ráncfelvarrást, de a Hyundai ebben az esetben nem csupán a külsőségeken változtatott.

Megújult i30-cal indul a Golf ellen a Hyundai

Nem tűnik el a szívómotor, de mild hibrid is lesz.

Persze a legszembetűnőbb mégis a szélesebb hűtőmaszk, az új fényszórók a V-alakú menetfényekkel, az új 19 colos kerekek és az új hátsó lámpák. Szerencsére a jópofa babakék szín a kínálatban maradt.

A motorja alapesetben továbbra is 250 lóerős, de a Performance változat teljesítményét 275-ről 280 lóerőre növelték,

a legnagyobb nyomatéka ennél jóval nagyobb mértékben, 353 Nm-re nőtt, és már kisebb fordulatszámon elérhető. Az i30 N csúcsmodellje ennek köszönhetően 5,9 másodperc alatt gyorsul százra, két tizeddel rövidebb idő alatt, mint korábban.

A modellfrissítés másik újdonsága, hogy a hatfokozatú kézi helyett már nyolcfokozatú automatával is lehet kérni az i30 N-et.

A duplakuplungos váltónak többféle üzemmódja is van: az N Grin Shift a legnagyobb teljesítményt hozza elő, az N Power Shift a leggyorsabb váltásra képes, az N Track Sense Shift pedig a versenypályára ideális módon kapcsolgat.

Az i30 N-hez választhatod a bőrrel és Alcantarával borított kényelmes ülést, vagy a versenyautókéra hasonlító kagylóülést, ami 2,2 kilogrammal könnyebb is.

Itt elolvashatod, milyen vezetni:

Az ár-élmény bajnok – Hyundai i30 N-teszt

A Hyundai történetében nagyon fontos karakter lesz az N.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Túlzás ilyen jó még nem volt – Aston Martin DBX707

Sokat tudunk már az új Mercedes-Benz CLA-ról

Stílusos sportautó az ötvenedik évfordulós Porsche 911

További cikkeink a témában
Vagány és érzéki dizájncuccok karácsonyra, amivel tuti meglepetést okozol
Hirdetés