A Zonda örökké élni fog, legalábbis ez a példány biztosan. A képeken látható Pagani még 2005-ben készült, és azóta csúnyán összetört, újjáépítették, majd tovább tuningolták a gyárban, az eredmény pedig tizenkét évvel később is lenyűgöző.
2012-ben törték rommá ezt az eredetileg narancssárga Zondát, de szerencsére megmenthető volt, és nemcsak megmentették, de valósággal új életre keltették. A később megjelent Zonda R és Cinque változatok elemeivel újították fel, 7,3 literes AMG szívómotorját pedig 760 lóerősre izmosították a gyárban.
Most ismét visszakerült a Paganihoz az autó, ahol több más módosítás mellett kézi váltósra alakították át. Bár újonnan már csak a Huayra rendelhető a cégtől, ezek szerint szívesen dolgoznak a régebbi típusaikon is, ezt a tizenkét éves példányt pedig bármikor örökbe fogadnánk.