A modern sportautókba nehéz úgy belenyúlni, hogy a végeredmény felülmúlja az eredeti teljesítményét. A hanyagul összerakott, szinte prototípus-fázisban gyártásba került egzotikumok kora lejárt. Az Aventador is közel fizikát meghazudtoló dolgokra képes, Audi-minőségben, és csak azért nem többre, hogy az utcán is használható maradjon.
Ezzel a RENM is tisztában van, így LE-C (Limited Edition Corsa) kiadásuk az apró részletek finomításával növeli a teljesítményt. Az új légszűrő, az átprogramozott elektronika, és a titán/Inconel (ez egy repülőgépek motorjában használt króm-nikkel alapú ötvözet) kipufogórendszer máris 50-70 extra lóerőt jelent. A szénszálas karosszériaelemek még könnyebbre cserélésével, valamint a központi csavaros versenyfelnikkel ott csökkentik a súlyt, ahol a leginkább számít, különös tekintettel a rugózatlan tömegre.
A továbbfejlesztett aerodinamika és az állítható hátsó szárny növelik a leszorító erőt, míg az alacsony hasmagasság csökkenti a légellenállást. A szénszálas kerámiafékek pedig extra hűtést kapnak, mint ahogy a motortérbe is több hideg levegő áramlik, hála az új hűtőnyílásoknak. A beltérben szénszálas és alcantara versenyülések és -kormány jelzi a sportosságot. A végeredmény egy olyan Aventador, mely a Corsa gomb megnyomása után mutatja meg igazi tudását, miközben változatlanul alkalmas a mindennapos együttélésre. A RENM motorsportban edzett mérnökei még azzal is számolnak minden egyes LE-C építésekor, hogy a célországban milyen oktánszámú a benzin, így a lóerők számát illetően sem készül két egyforma a különleges Lamborghiniből. Várjuk Sant’Agata válaszcsapását!