A Red Bull engedett, de nehéz eldönteni, hogy ki járt jobban. Talán az Aston Martin.

Véget ért a bírósági perrel tarkított huzavona a Red Bull és az Aston Martin között: megegyezett az osztrák istálló és a tőlük távozó aerodinamikai főnök, Dan Fallows, aki a brit csapathoz igazolt át – hogy mi volt a vita tárgya, arról itt írtunk bővebben:

A Red Bull beperelte az egyik mérnökét, hogy az ne állhasson munkába

A bíróság első körben a Red Bullnak adott igazat.

A (valószínűleg peren kívüli) megállapodás értelmében – amit a két fél közösen jelentett be – Fallows 2022. április 2-án kezdheti meg a munkáját az Aston Martinnál. Tekintve, hogy a Red Bull 2023. július 1-i kezdést akart kiharcolni, míg Fallows 2022. január 1-et, talán utóbbi járt egy fokkal jobban. Azért csak egy fokkal, mert ez így is azt jelenti, hogy nem vesz részt új munkaadója új autójának fejlesztésében az előszezoni tesztek során, valamint az idény első két futamán, azaz lényegében csak a versenynaptár második felében lesz érezhető a munkája, ugyanakkor a 2023-as szezonból már teljesen kiveheti a részét.

(Forrás, fotó: formula1.com)

Ez is érdekelhet:

Úgy tűnik, Hamilton sikeresen kirúgatta az embert, aki miatt elbukta a világbajnoki címét

Ez pedig egyben azt is jelentheti, hogy Hamilton nem fog visszavonulni.

Eltiltás fenyegeti Verstappent

Nagyon közel jár hozzá Verstappen, jó ideig jó fiúnak kell lennie az új idényben.

Az FIA közleményben jelezte: nem engednek Hamilton zsarolásának

Az FIA egészen az utolsó pillanatig húzza az időt, ezzel pedig lépéskényszerbe hozták Hamiltont.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában
Tíz dolog, amivel boldoggá tehetsz egy gamert karácsonykor
Hirdetés