Most éppen azzal a gondolattal játszottak el a brit grafikusok, mi lenne, ha a legnevesebb szuperautó-gyártók kamiont gyártanának. A Ferrarinak és a McLarennek még jól is jönne az F1-es csapat költöztetéséhez.
Mindenki tudja, hogy a Mercedes és a Volvo nemcsak személyautókat, de kamionokat is gyárt, és a Tesla is bemutatta a saját elektromos hajtású kamionját, de mi lenne, ha a szuperautó-gyártók is nyerges vontatók gyártására adnák a fejüket? A Fleet Logging grafikusai fogták az ötletet, és kidolgozták a hét legérdekesebb szuperkamiont, az eredmény fantasztikus lett.
Aston Martin
Szabadidő-terepjárója már az Aston Martinnak is van, és nem valószínű, hogy a DBX után rögtön egy nyerges vontató tervezésébe fognának a britek. De ha mégis, akkor olyan elegáns lehetne, mint a képen látható modell, ami a DB11-től örökölte a stíluselemeket. Biztosan tudnának neki szerepet találni egy James Bond-filmben is.
Ferrari
A Ferrarinál még tartják magukat ahhoz, hogy csakis spotkocsikat gyártanak, pedig a maranellói márka nagy hasznát tudná venni egy saját márkás kamionnak, hiszen ezzel hordhatná a Formula–1-es csapatát. A tervezők a Portofino formáját ültették át a kabinra, és bár attól eltérően nem lett nyitható tetős a jármű, az üvegtetővel azért elég stílusosan néz ki.
Koenigsegg
Feltűnő dizájnjáról, szupermodern technikájáról és elképesztő teljesítményéről ismerjük a Koenigsegg márkát, és ha a svéd gyártónál kamiont terveznének, azt a járművet is ezekkel tudnánk jellemezni. A grafikusok által elképzelt Koenigsegg vontató megtartotta a márka jellegzetességeként ismert szélvédőt, rajta a középen álló ablaktörlőlapáttal.
Lamborghini
Az olasz márka előbb gyártott traktort, mint sportautót, mégsem jutott el oda, hogy kamiont is kiadjon a saját nevén. Pedig egy ilyen szerelvény garantáltan nagy feltűnést keltene, és a dizájnján sem kellett sokat gondolkodni, hiszen a márka szabadidő-terepjárója, a hasonlóan brutális Urus kölcsönözte hozzá a stíluselemeket.
McLaren
A McLaren neve mindig is egyet jelentett a motorsporttal és a szuperautókkal, és a wokingi alakulat is hasznát tudná venni egy pár kamionnak, amivel járhatnák a Formula–1-es pályákat. A saját változatukhoz a 720S állt modellt, a furcsa fényszórókon kívül a vontatmány is érdekes, hiszen a márka emblémáját mintázza.
Pagani
Az olasz szuperautó-gyártónak eddig még csak két típusa volt, a Zonda és a Huayra, és az előbbi adott ihletet a Pagani elképzelt kamionjához. Az extravagáns külső a különleges fényszórókkal biztosítja, hogy ez a szerelvény nem marad észrevétlen a forgalomban, és csak remélni tudjuk, hogy ezt is a Mercedes-AMG motorjával szerelnék.
W Motors
A végére maradt egy kevésbé ismert márka, a dubaji W Motors, aminek a szuperautóját láthattad már a Halálos iramban 7-ben: a Lykan HyperSport volt az, ami átugratott a felhőkarcolók közt. A kamionhoz a márka másik típusát, a Fenyr SuperSportot vették alapul, és az biztos, hogy a 22 keréken gördülő szerelvény még Dubajban is kitűnne a forgalomból.
Colani
Nem a szuperautó-gyártókhoz kötődik, de képzelheted, mekkora feltűnést keltett az extravagáns alkotásairól ismert ipari formatervező Luigi Colani, amikor a hetvenes években bemutatta a futurisztikus kamionját.
Az áramvonalas fülke érdekessége a kör alakú szélvédő, amivel páratlan a kilátás, a reklámcélra is kiváló szerelvényből az évtizedek során számtalan változat készült.
(Képek: Fleet Logging)