Nem ritka az, amikor két autógyártó nyíltan konfrontálódik egymással. A Jaguar is bevállalta a dolgot, és visszakézből olyan pofont adott a Mercedesnek, hogy az adaptív felfüggesztés adja a másikat.

Az angolok ráadásul szemtelenül a Mercedes saját reklámját használták fel, vagyis a csirkés Magic Body Control-hirdetést gondolták tovább, amelyben a Mercedes büszkén hirdette, hogy az utasok a továbbfejlesztett adaptív felfüggesztésnek köszönhetően semmit sem fognak érezni az út egyenetlenségeiből. Hát ez az, amit egy Jaguar-tulajdonos soha nem szeretne hallani.

Szerintünk az F–Type-ot kokainbáróval hirdető Jaguaron sem lenne nehéz fogást találni, így kíváncsian várjuk, mit lép erre a Merci.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
9% Naná, és nagyon keményen.
40% Igen, de menedzselhető.
51% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés