Megújult a Mercedes-AMG GT négyajtós változata, amit ráncfelvarrásnak nevezni túlzás lenne, igaz, a sportos limuzinnak nem is volt rá szüksége.

2018-ban jelent meg a Mercedes-AMG GT négyajtós változata, és még nem igazán ment ki a divatból, ezért a német gyártónál sem érezték szükségesnek a ráncfelvarrást. De azért, hogy mégis kínáljanak valami újat, több apróságot is igazítottak a sportos limuzinon. Az AMG GT ezzel a nemrég megújult CLS még kívánatosabb alternatívája lett.

A dizájn nem változott, de új színek, valamint újabb, 20 és 21 colos könnyűfém kerekek is érkeztek a kínálatba. Az utasteret is további színekben lehet rendelni, újfajta fabetéttel, és az S-osztályból ismerős kormánykerékkel:

a duplaküllős volánra a legutóbbi divat szerint érintőgombok kerültek a műszerfal kezeléséhez.

A kínálatban a hathengeres AMG GT 43 és 53 mellett a V8-assal szerelt AMG GT 63-ast találjuk,

és újdonság, hogy már az olcsóbb változatok is nézhetnek ki úgy, mint a csúcsmodell.

A Mercedes hamarosan tovább bővíti a négyajtós AMG GT választékát: már bejelentette a több mint 800 lóerős hibrid rendszerrel szerelt változatot.

Az AMG GT is hibrid lesz, de legalább több mint 800 lóerős

V8-ról négy hengerre vált a C 63, de az is izmosabb lesz.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hatalmas, hétszemélyes elektromos jövőkép – BYD Tang-teszt

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés