A nyolcvanas években nem volt feljebb az AMG által tuningolt Mercedes kupénál, és az 560 SEC egy példányát egy kaliforniai műhelyben építették még tökéletesebbre, és egy kicsit korszerűbbre.
1979-ben mutatta be a Mercedes a korabeli S-osztály kupéváltozatát, amit Bruno Sacco által megálmodott formája és bőséges teljesítménye tett sokak kedvencévé. A Mercedes csúcsmodellje már szériaváltozatban is figyelemreméltó volt, mégis az AMG munkája nyomán vált legendává a rajongók közt. Az opcióként hatliteres motorjával és szélesített sárvédőivel ma is sokak álomautójának számít az 560 SEC.
A képeken látható autó 1989-ben készült, és a kaliforniai Bespoke Motors műhelyében építették át az AMG fénykorát idézve. A méltóságteljes kétajtós kupé eredeti karosszériáját teljesen lecsupaszították, és
szénszálas anyagból készült, AMG-stílusú szélesített sárvédőket szereltek fel, ezzel még az eredeti AMG-nél is szélesebb lett az autó néhány centivel.
A Mercedest végül a gyári Blauschwarz árnyalatra festették le.
Az 5,5 literes V8-as motorját teljesen átépítették, rozsdamentes acélból készült egyedi kipufogórendszerrel szerelték,
ami ugyanakkor AMG-féle polírozott végeket kapott. A motor erejét négyfokozatú automata sebességváltó juttatja a hátsó kerekekre, és a munkából nem maradt ki a futómű és a fékrendszer sem, amit gyári alkatrészekkel újítottak fel. Az autó lenyűgöző kiállásához a Style 2-es AMG kerekek is hozzájárulnak.
Az utastérben korabeli Recaro Classic sportüléseket találunk, a gyárinak megfelelő vörös bőrrel kárpitozva,
míg a zebramintás fabetét a középkonzolon, a váltókaron és az AMG-Momo kormányon is visszaköszön. A belsőt csak finoman modernizálták, például az érintőképernyős Alpine hifivel, amihez Focal erősítő és tolatókamera is tartozik. A felújítás óta csak pár ezer kilométert tettek meg vele, így került eladósorba az RM Sotheby’s januári árverésén.
Ez is érdekelhet: