A szabadidős kombik között is újabb kategóriába lép be a Mercedes, hiszen az E-osztály után most először a középkategóriás C-osztályból is elkészült a megemelt, terepjárósított kivitel, az All-Terrain.

A legnagyobb szabadidős kombik között a Mercedes már eddig is jelen volt az E-osztály All-Terrain változatával, de a középkategóriában eddig többek közt az Audi A4 Allroad, a Škoda Superb Scout, a Subaru Outback, a Volkswagen Passat Alltrack és a Volvo V60 Cross Country osztozott a vevőkön. Most az új generációs C-osztályból is elkészült az All-Terrain kivitel.

A bevált recept szerint alakították át a C-osztály kombiját, aminek a karosszériájára fényezetlen műanyag burkolatok kerültek,

ezért két centivel szélesebb lett az autó. Még érdekesebb, hogy a nagyobb átmérőjű kerekekkel és a megemelt futóművel a hasmagassága négy centivel növekedett, amivel az épített utat elhagyva sem kell annyira félteni.

Az egyedi hűtőmaszkot viselő C-osztály All-Terrain belső kialakítása nem változott,

a csomagtartója továbbra is 490 literes, amit a hátsó ülések ledöntésével 1510 literesre lehet bővíteni. A hátsó üléstámlák praktikusan három részre osztva dönthetők előre, a csomagtérajtó természetesen elektromos mozgatású.

Széria a 4Matic összkerékhajtás, ami a nyomaték 45 százalékát juttathatja az első kerekekre, és az All-Terrain esetén Offroad és Offroad+ módot is lehet választani, ami terepen is kihasználja a hajtáslánc képességeit.

A mátrixfényszóró újdonsága az Offroad Light, ami szélesebb fénykévét biztosít, hogy az útról letérve is jobban lássuk az előttünk lévő terepet.

Ez is érdekelhet:

A G-osztály stílusában emelték meg ezt a kombi Mercedest

Csak örülhetünk neki, amikor a mérnökök unatkoznak a Mercedesnél.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Igazi modern klasszikus ez az Indian motorkerékpár

További cikkeink a témában