A szabadidős kombik között is újabb kategóriába lép be a Mercedes, hiszen az E-osztály után most először a középkategóriás C-osztályból is elkészült a megemelt, terepjárósított kivitel, az All-Terrain.
A legnagyobb szabadidős kombik között a Mercedes már eddig is jelen volt az E-osztály All-Terrain változatával, de a középkategóriában eddig többek közt az Audi A4 Allroad, a Škoda Superb Scout, a Subaru Outback, a Volkswagen Passat Alltrack és a Volvo V60 Cross Country osztozott a vevőkön. Most az új generációs C-osztályból is elkészült az All-Terrain kivitel.
A bevált recept szerint alakították át a C-osztály kombiját, aminek a karosszériájára fényezetlen műanyag burkolatok kerültek,
ezért két centivel szélesebb lett az autó. Még érdekesebb, hogy a nagyobb átmérőjű kerekekkel és a megemelt futóművel a hasmagassága négy centivel növekedett, amivel az épített utat elhagyva sem kell annyira félteni.
Az egyedi hűtőmaszkot viselő C-osztály All-Terrain belső kialakítása nem változott,
a csomagtartója továbbra is 490 literes, amit a hátsó ülések ledöntésével 1510 literesre lehet bővíteni. A hátsó üléstámlák praktikusan három részre osztva dönthetők előre, a csomagtérajtó természetesen elektromos mozgatású.
Széria a 4Matic összkerékhajtás, ami a nyomaték 45 százalékát juttathatja az első kerekekre, és az All-Terrain esetén Offroad és Offroad+ módot is lehet választani, ami terepen is kihasználja a hajtáslánc képességeit.
A mátrixfényszóró újdonsága az Offroad Light, ami szélesebb fénykévét biztosít, hogy az útról letérve is jobban lássuk az előttünk lévő terepet.