Képeken a legerősebb utcai CLA és a versenypályára szánt AMG Racing Series.
A két modell közül mindenképpen a versenypályákra szánt CLA 45 AMG Racing Series a látványosabb: ültetett karosszéria, erősebb fékek, aerodinamikai elemek egész sora és teljesen lecsupaszított belső, amely szinte ki sem látszik a merevítőrudak közül. A kocsiba a utcai CLA 45 AMG 360 lóerős (vagy valamivel erősebb) motorját szerelik, így a Mercedes tervei szerint a belépőszintű versenyautó egy kétliteres, turbómotoros autóknak kiírt szériában állhatna rajthoz.
Mivel az autó sorozatgyártása nagyrészt azon múlik, mekkora érdeklődés mutatkozik iránta, ezért a Merci elég rugalmasan kezeli a kocsi felszereltségét, az alap elsőkerék-hajtásos változat mellett az autót később 4Matic összkerékhajtással is felszerelhetik, és szinte az összes többi műszaki adat is rugalmasan változhat attól függően, mire mutatkozik a legnagyobb igény.
A másik új CLA modell, a 250 Sport ugyan nem annyira látványos, mégis sokkal nagyobb érdeklődésre tarthat számot, hiszen a várhatóan 211 lóerős és 350 Nm nyomatékú kétliteres turbómotorral és hétfokozatú duplakuplungos váltóval szerelt kocsi a legerősebb hagyományos (értsd: nem AMG) modell lesz a CLA-k között.
Az A osztályos 250 Sport filozófiáját követő kocsin nem sok változtatást vehetünk észre a gyengébb modellekhez képest, a legnagyobb újdonságot talán a hátsó lökhárító két oldalán látható szellőzőnyílások jelentik, ezenkívül néhány piros szegély és a nagyobb felnik árulkodnak arról, hogy új modellel van dolgunk.