A kabriókat nem is nyáron, hanem tavasszal és ősszel lehet kihasználni a legjobban, amikor a napsütés nem kínzó, hanem kényeztető érzés, és napközben is lehajthatod a tetőt. Olaszország legszebb tájait járták be ezzel a kabrió E-osztállyal.

Dennis Wierenga fiatal holland fényképész, aki azért autózott Stuttgartból Toszkánán keresztül az Amalfi-partig háromezer kilométert ezzel az E 300 Cabriolet-val, hogy megmutassa nekünk Olaszország legszebb tájait.

A kétliteres, 245 lóerős motorral szerelt kabrió tökéletes társ az utazáshoz, hiszen 6,6 másodperc alatt gyorsul százra és 250 km/óra a végsebessége, tehát elég gyors tud lenni, a kilencfokozatú automata váltójával pedig rendkívül kényelmes is.

A képeket elnézve neked is garantáltan megjön a kedved egy kis őszi kabriózáshoz.

Mi is csodás tájakon vezettük az E-osztály kabriót, nézd csak:

Az út maga a cél - Kipróbáltuk az új Mercedes E kabriót

A különbség autó és kabrió/roadster között alapvetően az, hogy az egyik egy jármű, a másik egy program. Már egy húszéves, háromszázezer forintos, fapados polgári kabrió is megadja nekünk az alapélményt: a szabadságot, a frissességet és a közvetlenséget. Hát még az új Mercedes E kabrió!

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés