A Mercedesnél nem ülnek a babérjaikon, a BMW X7 megjelenésére válaszként bemutatták a hatalmas GLS utódját. A márka legnagyobb SUV-je olyan légrugózást kapott, ami bámulatos dolgokra képes terepen.

5,21 méteres hosszával a GLS a Mercedes legnagyobb szabadidő-terepjárója, aminek a fedélzete az S-osztályban látott kényelmet nyújtja.

A vadonatúj GLS a Mercedes válasza a BMW X7-re

A szabadidő-terepjárók S-osztályának ígérik.

Még terepen is, és erről egy vadonatúj, 48 voltos elektromos rendszerrel működtetett légrugós felfüggesztés, az E-Active Body Control gondoskodik. Nemcsak arra képes, hogy megemelje a hasmagasságot, hanem arra is, hogy minél simábban keljen át az akadályokon, és a terep fogságából is ki tudja szabadítani magát.

A GLS újdonságát jól szemlélteti a következő videó, ahol homoksivatagban csapatnak a Mercedes egyik legújabb SUV-jével. A felvétel közepén láthatod azt a részt, ahol egy piros példány a mágikus csillapítás nélkül robog a terepen, a fekete pedig olyan rezzenéstelenül kel át a bukkanókon, mintha ott se lennének.

A leglátványosabb mégis az, amikor a videó végén elássa magát az autó, majd az ugráltatással játszva szabadul ki a homokból.

Az új futómű az egy mérettel kisebb GLE-ben is benne van:

6 dolog, amit tudnod kell a Mercedes-Benz GLE új generációjáról

A kategóriateremtő ML utódja jobb formában van, mint valaha.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés