A kétajtós S63 AMG sokat változott a szedánhoz képest, a brutális teljesítmény viszont maradt.

A francia dizájner szerint a kocsi sokkal közelebbi rokonságban áll majd a Frankfurtban bemutatott tanulmánnyal, mint az S63 AMG szedánnal, amit annyira nem sajnálunk, hiszen az S osztályos AMG így végre valóban az 585 lóerős ikerturbós motorhoz méltó sportos kinézetet kaphat (persze luxusautóhoz képest igazából már a szedánnak sem volt miért szégyenkeznie). A tipikus AMG-jegyek, mint az áttervezett lökhárítók, nagyobb, sokküllős kerekek és erősebb fékek természetesen nem hiányozhatnak a kocsiról, azt viszont egyelőre nem tudni, hogy az alapváltozathoz hasonlóan az AMG modellből is készül-e kabrió változat is.

Bár a képek nem hivatalosak, az eddigi kémfotók alapján nagyjából biztosak lehetünk abban, hogy a végleges modell legfeljebb csak minimálisan fog különbözni az itt látottaktól, így az egyetlen igazi kérdés, hogy mikor láthatjuk először élőben a CL-Merci utódjának csúcsváltozatát. A hírek szerint legalább fél év, de inkább több.

(Fotó: Virtuel-Car)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Egyre kisebbek a madarak, az agyuk viszont egyre nagyobb

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés