Még tovább fokozta az őrületet a Mercedes, amikor bemutatta a G-osztály legújabb változatát. A hatalmas, 22 colos kerekeken gördülő 4x42 nyújtott tengelytávú, nyitható tetős kivitele jogosan kapta meg a Maybach emblémáját.
Egyre elvetemültebb változatokat készít a Mercedes a G-osztályból. A hajdani katonai terepjáró és elnyűhetetlen munkagép egyre inkább divatcikké válik, ezért az új kivitelek is a tehetős vevők igényeit elégítik ki. Ott volt például a hatkerekű G 65 AMG 6x6, és ennek négykerekű változata, a G 500 4x42 szintén hatalmas kerekekkel, most pedig itt van a nyitott tetős Maybach G 650 Landaulet.
A pompás változathoz még tovább növelték a G-osztályt. A tengelytávját 58 centivel 3,43 méteresre nyújtották, az egész autó pedig 5,35 méter hosszú és 2,24 méter magas lett, amiben a 45 centis hasmagasság és a 22 colos kerekek is szerepet játszanak. A hátsó rész fölötti vászontető gombnyomásra hajtható le, hogy ideális szafarizó autó legyen belőle.
A Landaulet pedig egy sofőrös limuzin kényelmét is nyújtja. A két hátsó ülés az S-osztályból lehet ismerős, ahhoz hasonlóan elektromos állítással és masszázzsal is felszerelték. A hátul ülők üveglappal is elválaszthatják magukat a sofőrtől, hogy zavartalanul élvezhessék a 10 colos képernyőkkel szerelt házimozit és a hűthető-fűthető pohártartóban lévő italokat.
A nevében lévő G 650-ből pedig kitalálhattad már, hogy a G 65 AMG motorja dolgozik benne. A Mercedes nem aprózta el, egyenesen a legizmosabb 6 literes V12-es biturbó motort építette a G-be, 630 lóerővel és 1000 Nm nyomatékkal. Csak kevesek élvezhetik ki az erejét, a genfi autószalonon bemutatkozó Mercedes-Maybach G 650 Landaulet csupán 99 példányban készül.