A GLS a legnagyobb SUV a Mercedes kínálatában, és ha nem lenne elég fényűző, akkor most itt a Maybach-változata. Az 5,2 méteres kolosszusban ugyanolyan kényelemben lehet utazni, mint egy S-osztályban.
2015-ben hozta vissza a Maybach nevet a Mercedes, és ezúttal nem fejlesztett hozzá külön modellt, hanem az S-osztály még hosszabb, még drágább, még több luxussal tömött változatára került az embléma. Az országúti jacht Maybach 6 megvalósulására még várnunk kell, de addig is itt a Maybach következő új modellje, a GLS.
Az alapokat a Mercedes legnagyobb SUV-je adta, és az S-osztálytól eltérően ezt nem nyújtották meg, bár az 5,21 méteres hosszával és 3,14 méteres tengelytávjával így is hatalmas. Az orrán ott a Mercedes háromágú csillaga, de
a Maybach gazdagon krómozott hűtőmaszkjáról, az akár 23 colos kerekekről és a kétszínű fényezésről azonnal felismerni.
A GLS egyébként hétüléses, de nem a Maybach-változata, ahol elhagyták a leghátsó üléseket, és kívánságra a második sorba is két különálló fotelt építenek be. A beszállás talán nem olyan kényelmes, mint egy S-osztályba, de
segítségül 2,5 centit lesüllyed az autó, és elektromosan mozgatott fellépők nyúlnak ki a küszöb alól.
A bőrrel bevont fedélzeten páratlan a fényűzés, az ülések szellőztethetők és masszázsfunkciósak,
a beépített hűtőszekrényben három pezsgőspalacknak is jut hely, és az illatosító rendszerhez saját parfümöt kevertek ki
a GLS számára. A hátul ülők szórakozásáról 11,6 colos képernyők gondoskodnak, az 1590 wattos Burmester hifinek 27 hangszórója van.
A csúcsmodell a GLS 600 4Matic nevet kapja, bár nem 12 hengeres, de a 4 literes biturbó V8-as motorja 588 lóerős, a legnagyobb nyomaték 730 Nm, és ehhez jön az EQ Boost mild hibrid rendszer 22 lóerője és 250 Nm nyomatéka.
A 2,8 tonnás terepjáró ezzel 4,9 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 250 km/óránál korlátozott.
A Maybach behemótja olyan típusok konkurense lehet, mint a Bentley Bentayga és a Rolls-Royce Cullinan.