Szép alakítás volt!
Csordás kolléga ott volt a nemzetközi bemutatóján Rotterdamban, és szokása szerint alapos cikkben mutatta be a Mini első elektromos autóját (ami valójában nem is az első).
A magyar premiert a budapesti Katona József Színházban tartották. A színház és a márka három éve léptek partnerségre, másrészt a Mini tényleg (bel)városba való jármű, ráadásul a villanyhajtás optimális közege is ez, szóval többszörösen érthető a helyszínválasztás – nem mellesleg a továbbra is összetéveszthetetlen Mini-stílusú Cooper SE baromi jól néz ki a Katona szintén nem átlagos előterében.
A kereskedésekbe csak jövő tavasszal érkezik a kocsi, amelyet utána dömping követ majd: a BMW Csoport 2023-ra már huszonöt elektromos meghajtást alkalmazó modellt szeretne forgalmazni, amelyből tizenkettő teljesen elektromos lesz. Az – állami támogatással – kilencmillió forinttól kapható villany Mini sikerre ítéltnek tűnik, az ígéretek szerint megmarad a vezetési élmény, a forma adott, a 235-270 kilométeres hatótáv akár egy hétre is simán elegendő lehet, a zöld rendszám pedig további előnyökkel jár.
Nemcsak helyszínt adott a Katona József Színház, hanem környezettudatos lépéseket is bejelentett:
(Fotó: BMW Magyarország)
Légy résen, mert épp valami fontos történik!
Napokon belül új magazint indítunk, tarts velünk a nulladik pillanattól! November elején startol a Raketa.hu, a Player-csoport jövőmagazinja, melyben veletek együtt keressük a válaszokat az előttünk álló évek nagy kérdéseire!
Kiemelten foglalkozunk az autózás/közlekedés forradalmával, az okosotthonokkal, a klímakérdéssel, megújuló energiával, a legizgalmasabb, éppen zajló társadalmi változásokkal és rengeteg termékkel és szolgáltatással, ami pillanatokon belül ránk töri az ajtót!
Ha szeretsz jó időben jó helyen lenni, kövesd be a Rakéta Facebook-oldalát, hogy azonnal tudd, ha kilőttük a magazint!