Mint minden évben, a Mitsubishi idén is kijött egy tanulmányautóval, ami a japán márka jövőjét vetíti előre. A Mitsubishi jövője pedig egy ideje már a szabadidő-terepjárókról szól, közéjük tartozik az Engelberg Tourer is.

Szabadidő-terepjáróból adnak el a legtöbbet a piacon, és ez a kategória a legkeresettebb a Mitsubishinél is, ami az ASX, az Eclipse Cross és az Outlander révén három modellel is jelen van az SUV-k között. A következő újdonságot pedig az a tanulmányautó mutatja meg, amit a genfi autószalonra építettek.

A neve Engelberg Tourer, és le sem tagadhatná, hogy koncepcióautó,

a masszív formáját érdekes lámpák és teljesen burkolt hűtőmaszk teszi futurisztikussá. Az arányokkal nincs gond, a gyártásig rendes kilincsek és tükrök kerülnek rá, és reméljük, hogy addig a frontrészét is rendbe teszik a Mitsubishi dizájnerei.

A belső tér nagy ugrást jelent a Mitsubishi jelenlegi modelljeihez képest,

a fehér bőr, a fém részletek és a modern képernyők egy prémiumautóban is megállnák a helyüket. Nemcsak a számlapokat és a navigációt mutatja színes kijelző, hanem a szellőzést is érintőképernyőről lehet kezelni. Az utastérben három sorban kaptak helyet a fotelszerű ülések.

A márkától megszokhattuk, hogy a hajtás konnektorról tölthető hibrid,

egy 2,4 literes benzinmotorhoz kapcsolódik a villanymotor, és mind a négy kerék hajtott. Mást nem is tudni róla, csak annyit árultak el, hogy tisztán elektromosan 70 kilométert képes megtenni, tele tankkal 700 kilométer a hatótáv. Mire valóra válik, az Outlander utódja lehet belőle.

A Pajero utódjaként pedig ezzel készülnek:

Zöld rendszámot kaphat, és újra menő lehet a Pajero

A kilencvenes években az egyik legmenőbb terepjáró volt a Pajero, mára csak a legelszántabbak vesznek belőle. Ezen változtatna az új, amire már zöld rendszám kerülhet.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Laurin és Klement ma ezzel utazna – Škoda Superb Combi L&K-teszt

Itt van a Tesla önvezető taxija

A világ legnagyobb autógyártója visszatér az F1-be

További cikkeink a témában