Nálunk B kategóriás jogsi kell a vezetésükhöz, ezért kevés van belőlük – szerencsére.

Ahol viszont megengedőbb a szabályozás, ott nagyobb népszerűségnek örvendenek a legfeljebb ötven köbcentis, 45 km/h végsebességű autópótlékok, ezért ijesztő, hogy az Euro NCAP töréstesztjein gyalázatosan rosszul szerepeltek. Mivel nem autók, ezért nem vonatkoznak rájuk az autókra kiírt biztonsági előírások sem. Ettől még lehetnének kevésbé életveszélyesek – az Euro NCAP szerint ez minimális többletköltséget jelentene –, de úgy látszik, ez nem szempont a gyártóknál.

A „miniautó nem lehet biztonságos” tétel cáfolataként pedig viszonyításképp összetörtek egy Toyota IQ-t is, az öt csillagot kapott.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Új fényeket kap, de marad a nagy maszk a BMW 4-es Gran Coupén és i4-en

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés