Dream Project a neve az NSX legújabb változatának, és ez a név mindent elmond, hiszen most lett olyan a Honda sportautója, mint amilyennek az álmainkban elképzeltük: egy ültetett, nagy szárnyas, izmosabb közúti versenyautó.

A múlt évi Las Vegas-i tuningshow-ra egy olyan szerelvénnyel készült a Honda amerikai luxusmárkája, az Acura, ami egy trélerből és a rajta szállított NSX GT3-as versenyautó-változatából állt. Idén megtartották a versenyautós témát, de már közútra vihető, rendszámos sportkocsivá építették át a hibrid hajtású gépet.

A Science of Speed munkája nyomán két és fél centivel ültették lejjebb a gyárilag is elég lapos NSX-et, de az első futóműnél gombnyomásra öt centit emelhetsz rajta, hogy ne fogjon ki az autón egy fekvőrendőr. Az Advan GT kovácsolt kerekekre szélesebb Pirelli Trofeo R abroncsok kerültek, a lassítást arany féknyerges Brembo karbon-kerámia rendszerre bízták.

Műszakilag is fejlődött az NSX, hiszen a biturbó V6-os motort tovább izmosították, így már 610 lóerős a hibrid sportkocsi.

A karosszéria egyedi légterelő elemeket és egy hatalmas hátsó szárnyakat kapott, könnyebb kipufogórendszert szereltek fel, az utastérbe pedig Recaro Pole Position ülések kerültek. A legjobb pedig az, hogy még így is részt vehet a közúti forgalomban az NSX Dream Project.

Ha neked is a kedvenced az NSX, nézd meg, mi jár annak, aki vesz egyet:

Ilyen bánásmód jár egy Honda NSX vevőjének

Nem egyszerű gyárlátogatásról van szó.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés